خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری مرکزی:

جوانان از توانمندی‌های ویژه‌ای در ارائه ایده های جدید برخوردار هستند

کد خبر : ۶۱۷۹۹۸

سعید فرخی در نشست کارگروه تسهیل ویژه شرکت های دانش بنیان استان مرکزی گفت: جوانان از توانمندی‌های ویژه‌ای در ارائه ایده‌های جدید برخوردار هستند که باید همه تلاش ها برای حمایت از هر ایده به کارگرفته شود.

به گزارش ایلنا از اراک، سعید فرخی روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل ویژه شرکت های دانش بنیان استان مرکزی در اراک، افزود: شرکت های دانش بنیان محوریت تولید دانش فنی و تقویت کیفیت در تولید و اشتغالزایی هستند و باید یکی از مهمترین نیازهای این شرکت ها که مشاوره های ویژه و مسلح شدن به آموزش روز است، به بهترین شکل پاسخگویی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ادامه داد: جوانان از توانمندی های ویژه‌ای در ارائه ایده‌های جدید برخوردارهستند که باید همه تلاش ها برای حمایت از هر ایده به کارگرفته شود.
فرخی اظهار کرد: برنامه هدفمند در تقویت شرکت‌های دانش بنیان باید به بهترین شکل تدوین و اجرایی شود تا این سرمایه ارزشمند بتواند سهم خود را در حوزه تولید و صنعت استان و کشور بیابد.
بیش از 70 شرکت دانش بنیان در استان مرکزی به ثبت رسیده که 34 شرکت آن نوپا و تازه تاسیس و بقیه شرکت‌های تولیدی و صنعتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز