خبرگزاری کار ایران

هاشم اسماعیلی خبر داد:

برگزاری اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین به میزبانی گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۳۶

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: جوانان کارآفرین برای ثبت نام و حضور در اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین کشور تا 10 اردیبهشت به سایت کارآفرین جوان 97 مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: وزارت ورزش و جوانان در راستای شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و همچنین حمایت از تولید کننده داخلی و اشتغالزایی اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین کشور را از 22 تا 25 اردیبهشت 97 در مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی انزلی برگزار می کند .

هاشم اسماعیلی افزود : جوانان کارآفرین کشور برای ثبت نام و حضور در این همایش ملی تا 10 اردیبهشت فرصت دارند تا به سایت www.karafarinjavan97.ir مراجعه کنند.
 
وی گفت : نفرات انتخاب شده از 22 اردیبهشت پذیرش خواهند شد و علاوه بر دوره ها و کارگاههای آموزشی 2 روزه ، روز 25 اردیبهشت در مراسم اختتامیه توسط مسئولان ارشد کشوری و استانی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .
 
معاون امور فرهنگی و جوانان با اشاره به اینکه دبیرخانه این همایش از هفته گذشته کار خود را در گیلان آغاز کرده است ، گفت : شناسایی جوانان برتر در حوزه کارآفرینی ، استفاده و بهره گیری جوانان از الگوهای مشابه سایر استانها، ایجاد انگیزه در بین جوانان و همچنین توانمندسازی و آموزش علمی کارآفرینان در کارگاه‌های آموزشی پس از همایش از اهداف همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین است .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز