خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش برف و باران در 5 استان کشور/ کردستان آلوده‌ترین منطقه ریزگردها/ آبگرفتگی معابر در استان‌های غربی

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۵۷

کارشناس سازمان هواشناسی‌کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان‌های کشور، از بارش برف و باران در 5 استان شمالی کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد اصغری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امروز در استان‌های کردستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلو و بویر احمد، مرکزی، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل شاهد بارش باران همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و وزش باد و رعد و برق خواهیم بود. 
 
وی ادامه داد: با بارش باران، گرد و غبار از غرب کشور کاسته می‌شود، با این وجود آلوده‌ترین منطقه به لحاظ میزان ریزگردها، کردستان است. 
 
کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز در ارتفاعات تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران شاهد بارش برف خواهیم بود. بهتر است هموطنان تا سه روز آینده از مسافرت در جاده‌ها خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. 
 
اصغری افزود: فردا بارش‌ها به مرکز کشور کشیده شده و علاوه بر استان‌های اعلام شده در خوزستان، بوشهر، اصفهان، سمنان،فارس و خراسان جنوبی هم بارش باران خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز