خبرگزاری کار ایران

محمد آقایاری مطرح کرد:

ضرورت ساماندهی صنوف مزاحم از سیمای شهر/پایان فروردین مهلت خروج واحدهای ضایعاتی از کرج

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۸۷۵

معاون دادستان کرج گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی با سایر دستگاه‌‌ها واحدهای صنفی آلاینده و مزاحم کرج را شناسایی و ساماندهی کنیم. 

به گزارش ایلنا، محمد آقایاری در جلسه هم اندیشی و تعیین تکلیف صنوف مزاحم و اتخاذ رویه‌ای واحد و انتقال و ساماندهی آنها که در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج برگزار شد، گفت: صنوف پرسروصدا و مزاحم بخشی از چهره شهر را مخدوش کرده‌اند و نیاز است‌ که ساماندهی جامعی در این خصوص صورت پذیرد.

این مسئول با اشاره به کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها ‌افزود: طبق قانون جلوگیری از ایجاد اماکن و مشاغلی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان شهرها می‌شود و یا فعالیت آنها مخالف اصول بهداشت شهری است، از وظایف مهم این کمیسیون به شمار می رود.

وی با بیان اینکه درطول چند دهه‌ گذشته به دلیل افزایش بی‌رویه جمعیت و توسعه شهر، شاهد ساخت و ساز واحدهای مسکونی کنار واحدهای پرسروصدای شهر بوده‌ایم،تصریح کرد: طرح جمع آوری مشاغل مزاحم از سطح شهر نیازمند یک حرکت و اراده جمعی است که همکاری تمام سازمان‌ها بخصوص اتحادیه‌های صنفی را می طلبد و این طرح باید در یک حرکت منسجم و قانونمند اجرا شود.

آقایاری از ساماندهی واحدهای صنفی مزاحم و آلاینده در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: ساماندهی واحد های صنفی مزاحم در الگوی توسعه ای شهرهای تازه تاسیس جزو اولویت‌ها بوده و برهمین اساس سعی بر آن می‌شود تا پیش از گسترش دامنه جغرافیایی و جمعیتی مناطق، از بروز برخی ناهنجاری‌های صنفی و شغلی جلوگیری به عمل آید.

معاون دادستان کرج تاکید کرد: طی هماهنگی‌های به‌عمل آمده واحدهای ضایعاتی محدوده شهری کرج شناسایی و طی مهلت مشخص شده تا پایان فروردین‌ماه سال‌جاری به مکانی که توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج و اتحادیه فوق هماهنگ شده از شهر خارج خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز