خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال:

راه ارتباطی ماجولان- ماسوله محور توسعه گردشگری اردبیل و گیلان است

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۰۰۴

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: راه ارتباطی ماجولان - ماسوله محور توسعه گردشگری استان‌های اردبیل و گیلان است.

به گزارش ایلنا، عادل خلیلی با اعلام این خبر تصریح کرد: راه ارتباطی ماجولان- ماسوله منجر به توسعه گردشگری استان اردبیل از سمت جنوب خواهد شد.

وی افزود: از سویی با توجه به اینکه روستای تاریخی ماسوله راه ارتباطی ورودی داشته و محور خروجی ندارد، ارتباط با ماجولان به عنوان روستای هدف گردشگری منجر به رونق واز بن بست در آمدن  این روستا واقع دربخش شاهرود شهرستان خلخال خواهد بود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال متذکر شد: از سویی این راه ارتباطی می تواند منجر به احیای روستای هدف گردشگری ماجولان شده  و از میزان مهاجرت ساکنان بکاهد.

وی تصریح کرد: این راه ارتباطی به دفعات از سوی استاندار اردبیل و فرماندار خلخال بازدید شده و مطابق برنامه ریزی ها امسال در 65 کیلومتر به بهره برداری می رسد.

به گفته خلیلی جنوب استان اردبیل قابلیت مطلوبی برای رونق بوم گردی دارد که با اجرای راه های ارتباطی و زیرساخت های گردشگری می توان خیل عظیمی از گردشگران را به سمت روستاهای شهرستان خلخال سوق داد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: هم اینک پنج روستای هدف گردشگری در شهرستان خلخال مورد استقبال مسافران و گردشگران است.

وی با اذعان به استقبال مسافران نوروزی از روستاهای ماجولان، برندق، کزج، خوجین و اندبیل ادامه داد: در فصل تابستان نیز پیش‌بینی می‌شود استقبال مطلوبی از جاذبه های بوم گردی شهرستان خلخال داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز