خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد:

تایید رای پرونده باند قتل‌های سریالی در گرگان/ 13 فقره قتل و 80 فقره سرقت مسلحانه از سوی متهمان

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۵۲

رئیس کل دادگستری گلستان از تایید رای پرونده باند قتل‌های سریالی در گرگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دادگاه انقلاب گرگان متهمان ردیف اول و دوم را به اعدام در ملاعام و متهم ردیف سوم را به نفی بلد (تبعید) محکوم کرده بود.

هاشمیان افزود : این حکم پس از طی مراحل قانونی ، اجرا می‌شود.

وی گفت :  اعضای این باند سه نفره ، 80 فقره سرقت مسلحانه و 13 قتل را در سال های 79 تا 94 در استان های گلستان و مازندران مرتکب شده بودند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : رسیدگی به پرونده هشت هزار صفحه ای این مجرمان به اتهام افساد فی الارض و محاربه از بهمن 95 در دادگاه انقلاب گرگان آغاز شده بود.

هاشمیان گفت: اعضای باند معروف به قتل های سریالی، بهار 94 پس از تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ، شناسایی و دستگیر شده بودند.

وی گفت: در بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی گلستان مشخص شد با این اسلحه ، در سال‌های گذشته چند سرقت مسلحانه و قتل در استان های گلستان و مازندران انجام شده بود و کارآگاهان  یکی از سارقان سابقه ‌دار بود را  شناسایی و دستگیر کردند.

هاشمیان در ادامه گفت: بررسی‌ها نشان داد سارق از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری سرقت‌های مسلحانه انجام داده بودند و در یک عملیات ضربتی، آن دو نیز دستگیر شدند.

هاشمیان افزود : این افراد انواع ماشین آلات کشاورزی، موتور آب ، موتورسیکلت و خودروهای سواری را سرقت کرده بودند و در صورت مقاومت مال باختگان، آنان را نیز با اسلحه به قتل رسانده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز