خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبرداد:

دستگیری شرور مسلح در مهرستان توسط پلیس

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۰۳۰

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: یک شرور مسلح و سابقه دار که عامل تیراندازی به ماموران پلیس و سابقه خرید و فروش سلاح و راهبندی، قتل و چندین فقره سرقت مسلحانه در پرونده خود دارد با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: یک شرور مسلح و سابقه‌دار که سابقه چندین مورد تیراندازی به ماموران پلیس و سابقه خرید و فروش سلاح و راهبندی، قتل و چندین فقره سرقت مسلحانه را دارد پس از حدود ۳ سال تعقیب، در حوزه استحفاظی استان و در شهرستان مهرستان با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.
 
وی در تشریح این عملیات مهم بیان داشت: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، شناسایی و دستگیری این شرور مسلح و سابقه دار را به دلیل شرارت‌های متعدد در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های مهرستان و سرباز تحت تعقیب قرار دادند.
 
سردار قنبری افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هفته‌ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی محل تردد این شرور را در حوالی مسیر‌های فرعی شهرستان مهرستان شناسایی کردند که با یک دستگاه خودرو لندکروزر در حال تردد بود و به محض مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شد.
 
وی ادامه داد: این شرور، سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه، چند مورد تیراندازی به سمت ماموران پلیس، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، خرید و فروش سلاح و مهمات، همکاری در جا به جایی موادمخدر به صورت مسلحانه، قتل مسلحانه و راهبندی در سال‌های ۹۳، ۹۴، ۹۵ و ۹۶ در سطح شهرستان‌های مهرستان و سرباز را در پرونده خود دارد.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس ضمن دستگیری این شرور مسلح از وی یک قبضه سلاح کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز