خبرگزاری کار ایران

هواشناسی استان ایلام اعلام کرد:

هشدار نسبت به بارش‌های شدید و جاری‌شدن سیل در مناطق‌جنوبی استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۹۶

هواشناسی استان ایلام نسبت به بارندگی های شدید در مناطق جنوبی استان ایلام هشدار داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، هواشناسی استان ایلام اعلام کرد با توجه به شدت بارش‌ها تا روز یکشنبه و احتمال بارش های رگباری شدید همراه با رعدو برق خیلی شدید و تگرگ همراه خواهد بود.

این سازمان با توصیه به شهروندان برای پرهیز از قرار گرفتن در کنار دکل‌ها و وسایل فلزی تاکید کرد: در صورتی که مجبور به تردد با وسیله نقلیه هستید تا زمان اتمام بارش و رعد و برق از ماشین خود خارج نشوید و ترجیحا ماشین را در صورت حضور در جاده در یک شانه خالی مسطح و صاف متوقف کنید و ترجیحا از گاردریل های فلزی فاصله بگیرید.
 
سازمان هواشناسی همچنین تاکید کرد: دامداران از چرای دام در مسیل‌های آبگیر و رودخانه ها خودداری و با توجه به شدت رعدوبرق خطرناک از حضور و دام ها در مناطق بالادست و مرتفع خودداری کنند. شایان ذکراست این سیستم بارش زا تا روز یکشنبه به تناوب در بخش حوزه جنوبی استان حاکم است .
 
با توجه به اینکه امکان طغیان و جریان سنگین آب با توجه به جریانات همرفتی و بارش های رگباری در رودخانه ها فصلی و آبگیر وجود دارد از توقف و تردد در مسیر این رودخانه ها و شیارها و مسیل های مستعد خودداری  شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز