خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد بحران خوزستان مطرح کرد:

دلایل اصلی افزایش تلفات و گسترش آتش‌سوزی قهوه‌خانه در اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۱۷

مدیرکل ستاد بحران استان خوزستان استفاده از مواد اشتعالزا ، نبود وسایل اطفای حریق و ازدحام جمعیت را از عوامل افزایش تلفات و گسترش آتش سوزی در قهوه‌خانه کیان (کوی علوی) اهواز اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه این حادثه در منطقه پرازدحام و در کنار بازارچه محلی کیان اهواز روی داده است، گفت: آتش نشانان با دشواری به محل حادثه رسیدند و این از دلایل اصلی گسترش تلفات و آتش سوزی بوده است.

حاجی زاده افزود : با هدف پیشگیری و سرعت عمل ماموران آتش نشانی و امدادی در مناطق پر ازدحام اهواز از جمله ایستگاه آتش نشانی کوی علوی (کیان) اهواز احداث خواهد شد.

وی ادامه داد : قهوه خانه ها در اهواز و دیگر شهرهای استان به دلیل استفاده از مواد چوبی و اشتعال‌زا در فضای داخلی و نداشتن کپسول های آتش نشانی ، مکان هایی خطرناک در مقابل حریق هستند و نیاز است که این اماکن بزودی ایمن سازی شوند.

ساعت یک و 5 دقیقه بامداد امروز (چهاردهم فروردین ماه) گزارش وقوع حریق در یک قهوه‌خانه در بازار کیان اهواز واقع در نبش خیابان مدرس به مرکز آتش نشانی اهواز اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله اکیپ‌های آتش‌نشانی از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند .

11 نفر در این حادثه آتش سوزی کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز