خبرگزاری کار ایران

حاجی‌زاده خبر داد:

آمادگی ستاد خدمات سفر استان اردبیل برای میزبانی از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۷۵

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آمادگی ستاد خدمات سفر استان اردبیل برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

کریم حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل است. در همین راستا وظیفه ما هماهنگی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد برای تسهیل سفر، تامین ایمنی سفر و تمام ملاحظات مدیریتی است تا مسافرانی که وارد استان اردبیل می شوند، با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: اعضای ستاد جلسات دائمی در طول سال دارند ولی در زمان نزدیک به تعطیلات این جلسات به صورت فوق العاده افزایش می‌یابد.

حاجی‌زاده ادامه داد: این جلسات مرتب برگزار شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و مخصوصا آنهایی در موضوع زیرساخت ماموریت دارند مثل راه، حمل و نقل، پایانه‌ها، آب، گاز، بشرکت نفت برای سوخت‌رسانی، شرکت برق برای جلوگیری از قطعی برق، بانک و شارژ پول خودپردازهای آنها، بیمارستان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی اعم از راهنمایی و رانندگی، انتظامی و امنیتی برای میزبانی استان از میهمانان نوروزی در آماده باش خواهند بود و ما هماهنگ کننده این دستگاه ها هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: ستاد خدمات اجرایی استان اردبیل در مدت سه سال اخیر جزو ستادهای برتر کشور انتخاب می شود.

حاجی زاده با بیان اینکه سالانه در تعطیلات عید نوروز نزدیک دو میلیون مسافر وارد استان اردبیل می شود، ادامه داد: تعدادی از مسافران صرفا از محورهای مواصلاتی استان اردبیل عبور می کنند، ولی یک تا یک میلیون و 600 هزار نفر مسافر برای مدت معین در استان متوقف شده و از هتل ها، مراکز گردشگری، خدماتی و رفاهی استفاده می کنند و به سفر خود ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه چک لیست ها کنترل شده و در حال حاضر خوشبختانه هیچ مشکلی برای میزبانی از مسافران در استان وجود ندارد، گفت: تمامی دستگاه ها فعالیت های خود را به دقت انجام می دهند و برای مراکز خدماتی، توریستی، اقامتگاه ها، آب های گرم معدنی، رستوران ها، مجمتع های پذیرایی بین راهی و فروشگاه ها بازرسی تلفیقی و ترکیبی داریم.

حاجی زاده با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از یک هفته مانده به عید نوروز به صورت رسمی در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیل مستقر خواهد شد و تا 15فروردین به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز