خبرگزاری کار ایران

کریم حاجی‌زاده خبر داد:

واحدهای تجاری مجاور بقعه شیخ حیدر مشگین شهر واگذار می‌شود‎

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۵۸۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از واگذاری واحدهای تجاری مجاور بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر از طریق مزایده خبر داد.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی‌زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: عملیات عمرانی در مجموعه بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر به اتمام نرسیده و با این وجود بخش تجاری را با هدف بهره‌برداری مطلوب هنرمندان و فعالان صنایع دستی به اتمام رساندیم.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه امکان واگذاری قانونی در سال‌های گذشته مقدور نبوده و از سویی به دلیل بهره‌برداری واحدهای تجاری به پیشنهاد مسئولان شهرستان واگذاری رایگان واحدهای تجاری به صنعتگران انجام شد تا هم امنیت واحدها تامین شده و هم زمینه معرفی تولیدات صنایع دستی شهرستان تسهیل شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان متذکر شد: به‌دلیل ایرادات قانونی واگذاری و جلوگیری از ادامه این روند و تبعات نظارتی ناشی از آن تا موعد واگذاری مغازه‌ها از فعالان صنایع دستی درخواست شد با رعایت تشریفات قانونی واحدهای تجاری را تخلیه نمایند.

حاجی‌زاده اضافه کرد: در نظر داریم با آگهی رسمی و قیمت کارشناسی و از طریق مزایده واحدهای تجاری را واگذار کنیم که مجوزهای لازم اخذ شده و اسناد عملیاتی شدن طرح آماده سازی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور فعال متقاضیان واگذاری در کمترین زمان صورت گرفته و هنرمندان در واحدهای تجاری مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز