خبرگزاری کار ایران

استقرار تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی در چهارشنبه سوری کرمان

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۸۱۱

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان از استقرار تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی در مراسم چهارشنبه سوری این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عسکری در جلسه هماهنگی چهارشنبه آخر سال در محل دفتر مرکزی سازمان آتش نشانی با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روزهای پایانی سال  از استقرار تیم‌های عملیاتی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

وی در مورد تمهیدات سازمان آتش نشانی برای چهارشنبه سوری، اظهار کرد: اقداماتی که در حال حاضر آغاز کرده‌ایم شامل آموزش‌های شهروندی است که با تمرکز روی مدارس توسط آتش‌نشانان و مربیان آموزشی  در مدارس اجرا می‌شود و باتوجه به اینکه بیشترین قشر آسیب‌پذیر در این خصوص نوجوانان و کودکان هستند به این بخش توجه ویژه‌ای داریم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تصریح کرد: از جمله این اقدامات اطلاع رسانی گسترده شهری با تهیه، چاپ و نصب پوسترهای هشدار دهنده در سطح شهر و ایستگاه‌های آتش نشانی،  اطلاع رسانی   از طریق  شبکه استانی , ارسال پیام‌های ایمنی و هشدار دهنده در فضای مجازی و چاپ در نشریات ,  پیشنهاد  اجرای کمپین تحریم مواد محترقه با همکاری  سازمان‌های مربوطه است.

عسکری در مورد تمهیدات عملیاتی برای روزهای پایانی سال، گفت: جانمایی  و استقرار تیم‌های عملیاتی آغاز شده است .

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به احتمال وقوع حوادث  در روزهای پایانی سال تاکید کرد: در شب چهارشنبه آخر سال تیم‌های عملیاتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان آتش نشانی آماده  پوشش حوادث احتمالی خواهند بود .

وی گفت:  تیم‌های عملیاتی به صورت نیروهای  ناوگان سبک موتوری و خودروهای سنگین در بخش‌های مختلف شهر مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز