خبرگزاری کار ایران

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه مطرح شد؛

پیام تبریک روز مادر از سوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۹۲

مشاور و مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندارای در پیامی میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان مشاور استاندار در پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه سلام الله ایشان را الگوی بی بدیل زنان مسلمان جهان دانست.

وی در پیام خود آورده است؛ انا اعطیناک الکوثر ، فصل لربک وانحر، ان شانئک هو الابتر، سلام بر سرور بانوان جهان ،کوثر قرآن، همتای امیرمومنان و الگوی بی بدیل زنان مسلمان جهان حضرت صدیقه کبری فاطمه ی زهرا، سلام بر همه زنان فهیم سرزمینم و سلام بر مادران مهربان میهنم که قلب شان جایگاه مهرووفاست ونگاهشان مملو ازمحبت و صفا.میلاد مسعود زهرای مرضیه و تولد با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمه الله و روز خجسته ی زن را به همه ی زنان عالم اسلام ونیز تمامی محبان آن بانوی همام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است بانوان سرزمینم با تاسی به سیره ی آسمانی ام ابیها علاوه بر جمال زهد، جلال دانش و علو عفاف در دفاع از ارزش های اسلامی، مشارکت های بی نظیر سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و نیز عفت و اخلاق اسلامی در تمامی عرصه ها پیشگام و پیشتاز باشند.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه توانمندی زنان به مناسبت روز زن در قزوین در حال اجراست، که مورد بازدید معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و همسران سفرای خارجه مقیم ایران قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز