خبرگزاری کار ایران

رئیس کلانتری ۱۷۶حسن آباد خبرداد:

سارقان باتری میلیونی دکل مخابرات دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۵۹

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، با اشاره به دستگیری ۲ سارق باتری‌های دکل‌های مخابراتی در یک شهرک صنعتی، گفت: ارزش اموال ربوده شده توسط این متهمان ۱۶ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسینی اظهار داشت: با شکایت نماینده حقوقی شرکت مخابرات در خصوص سرقت تجهیزات صنعتی و باتری‌های دکل‌های مخابراتی، تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.
 
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده از محل‌های سرقت چهره و مشخصات خودروی متهمان به دست آمد و مدتی بعد ماموران موفق شدند در یکی از گشت‌زنی‌های خود دو سارق را که در حال باز کردن باطری‌های چند دکل مخابراتی در شهرک صنعتی حسن‌آباد بودند، را مشاهد و دستگیر کنند.
 
وی افزود: متهمان به همراه تجهیزات مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به سرقت هشت باتری ۵۰ کیلوگرمی به ارزش ۱۶ میلیون تومان اعتراف و همچنین اقرار کردند که سرب و مس‌های موجود در باتری‌ها را جدا کرده و به مالخران اموال مسروقه می‌فروختند.
 
رئیس کلانتری ۱۷۶، بیان داشت: متهمان پس از اعتراف و تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و اموال با هماهنگی‌های انجام شده به شرکت مخابرات تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز