خبرگزاری کار ایران

نجفی در حضور جوانان فعال البرز، مطرح کرد؛

مسئولان موظف به بهره‌مندی سمن‌ها هستند/عدم استفاده سیاسی و شعاری از جوانان

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۸۰۶

استاندار البرز با تاکید بر عدم استفاده از تبلیغات سیاسی جوانان مسئولان استان را موظف به بهره مندی جوانان و استارت آپ‌ها در تمامی بخش ها دانست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در دیدار جمعی از اعضای فعال مجمع جوانان، گفت: نباید از نام جوانان به عنوان ابزار سیاسی و در قالب تبلیغات و شعار استفاده کرد. جوان فرصت است و باید جوانان را باور کنیم.

نجفی افزود: لازم است باور جوانان، بین دیگر مسئولان استان نیز تسری یابد و از حضور جوانان در سطوح مختلف بهره مند شد.

وی گفت: شرایط جامعه و نوع مطالبات بخش هایی از آن نسبت به گذشته متفاوت است. بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد، باید شرایط مناسب اظهار نظر را برای جوانان و قشرهای مختلف فراهم کنیم و این شرایط در قالب سمن ها بهتر فراهم می شود.

نجفی در ادامه جوانان را موتور محرک و پیشرام در جامعه خواند و گفت: اگر باور استفاده از جوانان در امور مختلف در عمل محقق شود، بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد.

استاندار البرز همچنین با بیان اینکه جوانان فعال در سمن‌ها، تشکل‌های هدفدار، اندیشمند و مدرن در جهان هستند افزود: تلفیق اندیشه های نو با فعالیت‌های این قشر فرصتی استثنایی را برای جامعه فراهم می کند.

نجفی با تاکید بر هویت بخشی امور جوانان و ترویج گفتمان سازی نگاه آنها در جامعه گفت: همه ادارات کل موظف هستند که از موفق و سمن‌ها برای تصمیم‌گیری و تصمیم سازی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه باید در استفاده از پتانسیل‌های جوانان باید بازنگری شود؛ افزود: بهره‌مندی از ظرفیت جوانان میلی نیست و همه موظف به اجرای آن هستند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه بخشنامه کرد تا ادارات کل در بخش های مختلف دستگاه ها از ظرفیت جوانان فعال در سمن ها استفاده کنند و افزود: ظرفیت سمن ها برای کمک به حل مسائل مختلف ارزشمند است.

نجفی با یادآوری چندین سفر اخیر معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهوری به البرز و تاکید ایشان به بهره‌مندی ظرفیت فناوری و دانشگاهی، گفت: استان البرز آینده مناسبی در حوزه استارت آپ ها دارد و بخشی از اشتغال پایدار نیز باید در این بخش بنا نهاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز