خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز انجام شد؛

افتتاح کتابخانه شهدای کردان در روستای ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۰۴

در مراسمی با حضور استاندار البرز، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از مردم و مسئولان محلی، کتابخانه عمومی «شهدای کردان» در روستای کردان، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، سعید برزگری سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان امروز ضمن حضور در این مراسم، گفت: در آستانه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراسم افتتاح کتابخانه عمومی «شهدای کردان» روستای کردان با حضور استاندار البرز، فرماندار ساوجبلاغ، مسئولان استانی، جمعی از مردم و مسئولان محلی، افتتاح شد.

برزگری، گفت: این کتابخانه هشتمین کتابخانه عمومی نهادی شهرستان ساوجبلاغ است که در روستای کردان افتتاح و مردم شریف این روستای 3800 نفری از خدمات این پایگاه فرهنگی، بهره مند خواهند شد.

شایان ذکر است کتابخانه مذکور با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی برای جمعیت 4 هزارنفری روستای کردان احداث شده است.

در شهرستان ساوجبلاغ، یک کتابخانه سیار هم وجود دارد که اولین کتابخانه سیار استان البرز و برای دسترسی به مناطق روستایی محروم است.

از سال 93 در شهرستان ساوجبلاغ 4 کتابخانه راه اندازی شده که نشان از افزایش 100 درصدی سرانه فضای مطالعه را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز