خبرگزاری کار ایران

مهری خبر داد

راه‌اندازی دبیرخانه منشور حقوق شهروندی در نظام اداری، در جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۸۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: منشور حقوق شهروندی کمک بزرگی برای شفاف‌سازی و خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایلنا، کریم مهری در جلسه منشور حقوق شهروندی در نظام اداری سازمان جهاد کشاورزی استان که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، از راه‌اندازی دبیرخانه منشور حقوق شهروندی در نظام اداری، در جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: منشور حقوق شهروندی منبعث از قانون اساسی است، این منشور ۲۰ بند دارد که ۱۱ بند آن مشمول نظام اداری است.

وی افزود: برای توجیه کامل مدیران اجرایی دو دوره مجزا پیش‌بینی شده است که در سه ماهه اول سال ۹۷ به مرحله اجرا درخواهد آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مراحل شهروندی شامل حقوق مدنی، حقوق سیاسی و حقوق اجتماعی است، اصول ۳۲، ۳۳، ۳۵، ۳۷، ۳۸ و ۳۹ قانون اساسی بر حقوق شهروندی دلالت دارند، اظهار داشت: منشور حقوق شهروندی کمک بزرگی برای شفاف‌سازی و خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی است.

مهری اضافه کرد: منشور حقوق شهروندی برای تمام مدیریت‌ها در دستگاه جهاد کشاورزی لازم‌‌الاجرا بوده و در ارزیابی عملکرد کارکنان بسیار تاثیرگذار است و تمام مسائل حقوق شهروندی در دبیرخانه رصد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز