خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

امسال ۵۵۰میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۲۱

بسیاری از مشکلات روستایی با مشارکت مردم و تدبیر مسوولان قابل رفع است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بستان‌آباد، گفت: اکثر دهیاری‌ها در روستاهای استان به ماشین‌آلات سبک و سنگین مجهز شده‌اند.

وی با بیان این که در اکثر روستاهای شهرستان بستان‌آباد شاهد کم‌آبی هستیم، گفت: در بعضی از روستاها ظرفیت تامین آب مورد نیاز برای شرب وجود دارد

پورمهدی با تاکید بر این که نباید برای خدمات‌رسانی در روستاها منتظر اعتبارات بود، افزود: بسیاری از مشکلات روستاها با مشارکت مردمی و تدبیر مسوولان قابل حل است.

وی تأکید کرد: اگر مسوولان به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در راستای مشارکت دادن مردم در امور تلاش کرده و بستر را برای رفع مشکلات فراهم کنند شاهد رونق و توسعه کشور خواهیم بود.

گفتنی است با حضور معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مسوولان شهرستان بستان‌آباد، پروژه‌های گازرسانی به روستاهای گل‌آخر، قورقچی‌رود، علیجان و قوزللو و سیل‌بند روستای نوجه‌ده سادات افتتاح شد.

برای بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی شهرستان بستان‌آباد ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده و ۴۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز