خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی زابل خبرداد:

دستگیری قاتل فراری در زابل در کمتر از یک ماه

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامرضا نجابت اظهار داشت: در پی قتل مردی ۳۸ ساله در یکی از محلات شهر زابل در بهمن ماه سال جاری با ضربات چاقو و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و طی اقدامات فنی به عمل آمده مخفیگاه قاتل که جوانی ۲۸ ساله بود را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات تخصصی کارگاهان، صراحتا به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف مالی عنوان کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز