خبرگزاری کار ایران

آمادگی اداره گردشگری زنجان برای پذیرایی از مسافران نورزوی/ ظرفیت 10هزار نفری اقامتگاه های زنجان برای میزبانی از مسافران

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۱۲۹

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خبر از ظرفیت 10 هزار نفری اقامتگاه‌های استان داد و گفت: همه دستگاههای مرتبط با آماده سازی اقامتگاههای گردشگری استان آمادگی لازم را در این زمینه دارند.

یحیی رحمتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آمادگی استان در میزبانی از مهمانان نوروزی در بهار پیش‌رو  گفت: برای جذب گردشگر به استان در ایام نوروز تدابیری ویژه در این خصوص اندیشیده شده است .

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مناسب به گردشگران یکی از راه‌های موثر جذب گردشگری دراستان است گفت : در ستاد تسهیلات نوروزی در بحث اقامت مسافران و گردشگران نوروزی ، برنامه‌های نوروز‌گاهی ویژه‌‌ای در استان همراه با معرفی جاذبه‌های گردشگری و  آئین‌های سنتی  استان همراه با موسیقی زنده انجام  می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه به همین منظور برپایی جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی در استان پیش بینی شده است، افزود:  در راستای افزایش ایمنی مسافران و گردشگران نوروزی در محورهای مواصلاتی استان نیز از ظرفیت دستگاه های متولی در حوزه حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی استفاده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز