خبرگزاری کار ایران

بازداشت رزمی‌کار ارومیه‌ای به دلایل نامعلوم در اقلیم کردستان عراق

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۹۸۹

یکی از اعضای خانواده ورزشکار اورمیه ای دستگیرشده در عراق گفت:اسماعیل کشاورز قهرمان ورزش های رزمی ایران به دلایل نامعلومی در اقلیم کردستان عراق بازداشت شده است.

ابراهیم کشاورز برادر اسماعیل کشاورز رزمی کار اورمیه‌ای در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه با اعلام این خبر تصریح کرد: اسماعیل یک‌ماه پیش به اقلیم کردستان عراق سفر کرد تا مقدمات افتتاح یک باشگاه رزمی را در این اقلیم فراهم کند.

وی افزود: اسماعیل بعد از دو روز با یک شماره ناشناس با ما تماس گرفت و گفت من را دستگیر کرده اند و گفته اند فردا پس فردا آزاد می کنند اما هم اکنون بعد از یکماه از اسماعیل خبر نداریم.

ابراهیم کشاورز ادامه داد: از طریق نماینده اقلیم کردستان عراق در نقده همکاری های خوبی با ما شد و توانستیم به اربیل عراق برویم. در آنجا فهمیدیم پلیس گشتی اربیل اسماعیل را دستگیر و به یک ساختمان بزرگ نقره ای رنگ در آنجا منتقل کرده است.

برادر اسماعیل کشاورز گفت: همسر و دختر اسماعیل توانستند تنها 3 دقیقه با وی ملاقات کنند و بعد از ملاقات از دیدن اسماعیل شوکه شده بودند. همسر اسماعیل به ما گفت که اسماعیل به سختی می توانست راه برود و سرش به شدت متورم و بالای هر دو چشمش به شدت پاره شده بود.

ابراهیم کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که پیگیری احوال اسماعیل هستند تشکر می کنیم اما از مسئولان ورزشی و مخصوصا سیاسیون و مقامات استانی و کشوری می‌خواهیم که پیگیر کارهای اسماعیل باشند چون تنها راه حل مشکل برادر من پیگیری‌های دیپلماتیک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز