خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کمبود تجهیزات مشکل عمده آتش‌نشانان چهارمحال محال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۵۶۶

مسئول آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: کمبود تجهیزات و نیرو یکی از مشکلات عمده سازمان آتش نشانی شهرستان شهرکرد است.

منصور علیپور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی و کمبود امکانات و تجهیزات دو چالش بزرگی است که سازمان آتش‌نشانی چهار محال و بختیاری با آن روبرو است که امیدواریم با مساعدت شهرداری و سازمان‌های متولی این مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمبود تجهیزات کارآمدی لازم برای آتش‌نشانان را محدود و سخت می‌کند، افزود: در حال حاضر 5 ایستگاه آتش‌نشانی در شهرستان شهرکرد با 52 نفر نیروی عملیاتی در سه شیفت کاری مشغول خدمات رسانی هستند.

علیپور خاطرنشان کرد: زمان استاندارد حضور نیروهای آتش نشانی به محل حادثه بین سه تا پنج  دقیقه بوده و بیشترین حوادث مربوط به آتش‌سوزی، تصادفات و آسانسور است.

وی با بیان اینکه آموزش و مانور در مدارس با جدیت در حال پیگیری است، یا آور شد: در سالجاری ۱۰ هزار نفر آموزش‌های لازم را دیده‌اند .

یکی از آتش نشانان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ایستگاه آتش‌نشانی ما فاقد ماشین آتش‌نشانی مناسب است و با توجه به اینکه منطقه ما یک منطقه دامداری وکشاورزی است بیشترین حوادث حریق را داریم و تقاضا دارم که مسئولان با جدیت بیشتری ما را در رفع این مشکلات یاری کنند.

یکی دیگر از آتش نشانان با اشاره به  کمبود نیرو در ایستگاه آتش نشانی‌شان افزود: ما دو آتش‌نشان در ایستگاه هستیم که در صورت بروز حادثه و اعزام دیگر کسی در ایستگاه نیست تا پاسخگوی تلفن ها  باشد و اگر اتفاق دیگری رخ دهد در امدادرسانی با مشکل روبرو می شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز