خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آخرین وضعیت حادثه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی/ انتقال 36 مجروح به بیمارستان‌های طبس و فردوس

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۷۸۰

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی آخرین وضعیت حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس زائران گچسارانی در محور دیهوک-فردوس را تشریح کرد.

علی دلخروشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 2:52 بامداد امروز دوشنبه وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در کیلومتر 86 محور طبس- فردوس رخ داد.
 
دلخروشان افزود: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس مسافربری با 45 سرنشین واژگون شد که 9 نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند.
 
وی ادامه داد: 36 نفر در این حادثه مجروح شدند که همگی توسط نیروهای امدادی اورژانس بوسیله 14 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های شهرستان طبس و فردوس اعزام شدند.

مدیرمرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی در مورد آخرین وضعیت مصدومین این‌حادثه گفت: بالگرد اورژانس هوایی بیرجند جهت انتقال تعدادی از مصدومین به سمت فردوس به پرواز در آمد و یک مصدوم که وضعیت وخیمی دارد از فردوس به بیرجند منتقل شد. همچنین 3 مصدوم دیگر از طبس با بالگرد به بیرجند منتقل شدند.

دلخروشان عنوان کرد: 6 مصدوم نیز از شهرستان فردوس با اتوبوس آمبولانس به بیرجند در حال انتقال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز