خبرگزاری کار ایران

رحیم خستو در گفت و گو با ایلنا:

برای متمم بودجه 96 نمی‌توان شعار داد/ رسانه‌ها بودجه را تجزیه و تحلیل کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۲۶۰

عضو شورای شهر کرج، با اشاره به تحلیل رسانه ها در بودجه شهرداری، گفت: برای متمم بودجه امسال، نباید شعار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم خستو، اظهار داشت: در متمم بودجه سال جاری، نمی‌توان کارهای اساسی انجام داد و نباید روی آن هم شعار بدهیم.

وی افزود: با توجه به نزدیکی اتمام سال، کار فرهنگی خاصی نمی توان انجام داد و در این چند ماه هم کار زیادی صورت نگرفته و البته این بدان معنی نیست که کار فرهنگی نسبت به گذشته، تعدیل شده و کاهش یافته است.

خستو با عنوان اینکه رویکرد بخش فرهنگی به شهرداری اعلام شده است، گفت: لازم است در بخش فرهنگی تحولات چشمگیری در بحث منابع، هزینه و میزان بودجه، انجام شود و این چشم انداز برای سالهای آینده است نه امسال چراکه زمان زیادی برای کار فرهنگی سال 96 نداریم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در بودجه سال 97، تصریح کرد: بودجه فرهنگی در دو بخش، صنایع مالی و تاسیساتی دیده می شود که معمولا بخش دوم بیشتر در بودجه عمرانی، ذکر می شود.

این عضو شورای شهر پیشنهاد داد: رسانه ها یک نسخه از کپی بودجه را از شورا درخواست کنند و به عنوان تیم رسانه ای روی آن تحلیل و بررسی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز