خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه وشهرسازی انجام شد:

افتتاح پل سقدر برای رفع نقطه حادثه‌خیز جاده جیرفت- بم/ ارتقاء امنیت مردم برای تردد در محور

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۷۴

پل ۶۰ متری سقدر به منظور رفع نقطه حادثه‌خیز واقع در کیلومتر ۳۰ جاده جیرفت- دهبکری-بم- کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از افتتاح پل سقدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کرمان قرار شد بنده به جیرفت سفر کنم و ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی و ۵۶ کیلومتر بزرگراه را افتتاح کنم.

وی افزود: با افتتاح پل ۶۰ متری سقدر نقاط حادثه‌خیز محور مذکور ترمیم شد که یک اقدام مناسب برای مردم منطقه محسوب می‌شود.

آخوندی در ادامه بیان داشت: این مسیر تا کرمان حدود ۲۵ کیلومتر آماده است و پروژه‌های واقع در بخش‌های مختلف استان در دست تکمیل قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۲۰ کیلومتر از بزرگراه بندرعباس به رودان قابل افتتاح است.

شایان ذکر است عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نخستین روز ایام‌الله دهه فجر به منظور بازدید از چند پروژه عمرانی شامل بافت فرسوده، بیمارستان و راهسازی و همچنین افتتاح ۱۶۱ کیلومتر بزرگراه و راه روستایی وارد فرودگاه جیرفت شد و  با استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها، محسن نریمان قائم مقام وزیر در امور استان‌ها و عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای وزیر راه و شهرسازی وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز