خبرگزاری کار ایران

افتتاح 53 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۰۵

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از افتتاح 53 پروژه در دهه مبارک فجر خبر داد.

مجید فرهزاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هم‌زمان با فرا رسیدن دهه فجر 53 پروژه این شرکت با صرف اعتباری بالغ بر 296440 میلیون ریال در سطح استان ،افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ایجاد طرح جامع پوشش مخابراتی دیجیتال،نصب تجهیزات و اتوماسیون شبکه‌های توزیع ،طراحی، پیاده سازی و تجهیز دیتا سنتر شرکت به عنوان پایلوت شرکت های توزیع ،تامین روشنایی معابر با پایه‌های تلسکوپی در سطح استان ،احداث وتوسعه فیدرهای برق رسانی ، بهینه‌سازی شبکه‌ها و رفع افت ولتاژ و احداث نیروگاه خورشیدی 5/1 مگاواتی ، بخشی از این پروژه‌ها است.

فرهزاد خاطر نشان کرد: با اشاره به تبدیل شبکه‌های  سیمی  به کابل خودنگهدار ، با هدف کاهش تلفات و رفع افت ولتاژ بیان کرد : برق رسانی به روستاها و پروژه‌های مسکن مهر ،جابجایی پایه‌های واقع در معابر عمومی ،احداث سایت آموزشی و ....ازدیگر پروژه‌های اجرایی این شرکت در دهه فجر است.

وی هدف از اجرای این طرح‌ها را  توسعه  قدرت مانور و کاهش خاموشی‌ها ، تامین برقی مطمئن برای  مشترکان ، روشنایی معابر و پایداری شبکه‌ها ، ترویج و تولید انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و در نهایت  رضایت‌مندی مردم فهیم استان چهارمحال وبختیاری ، عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز