خبرگزاری کار ایران

سید مجید بختیاری:

ورزش در کنار علم می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد/ امثال علی حسینی از سرمایه‌های ایران به حساب می آیند

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۷۷

رئیس بیمه دی کشور گفت: ورزش در کنار علم می‌تواند تاثیر به سزایی در جامعه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سید مجید بختیاری در مراسم  تجلیل از سعید علی حسینی نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: ورزش در کنار علم می تواند تاثیر به سزایی در جامعه داشته باشد؛ با دو بال علم و ورزش، جوانان ورزشکار ما می توانند به بلند ترین قله های افتخار دست پیدا کنند.

وی افزود: امثال سعید علی حسینی از سرمایه های بزرگ جمهوری اسلامی ایران به حساب می آیند. وقتی جوانی بعد از هشت سال دوری از میادین دوباره بیاید و در عالی ترین درجه و رتبه ورزشی در جهان قرار بگیرد، این از خود باوری جوان ورزشکار ماست. او با ادامه تحصیل در مقطع دکترا مصداق عینی تلفیق علم و ورزش با یکدیگر است.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: طی 4 سال گذشته نتوانستیم برنامه تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین استان را برگزار کنیم ولی با فراهم شدن مقدمات قصد داریم تا این برنامه را در اسفندماه امسال اجرا کنیم.

وی افزود: متاسفانه در اردبیل مشارکت بخش خصوصی کم است و حرکت امروز بیمه دی می تواند شروع خوبی برای استان اردبیل باشد. سعید علی حسینی از ورزشکارانی است که از نظر روحی، روانی و فنی توانست خودش را بعد از هشت سال دوری از میادین به عنوان ورزشکار برجسته و ویژه مطرح کند و این ورزشکار می‌تواند با قابلیت های ویژه خودش در میادین بزرگ برای ایران افتخارات زیادی را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز