خبرگزاری کار ایران

علی نواداد خبر داد:

فرمانداران قابل‌قبول ابقا شده یا جابجا خواهند شد/ تغییر فرمانداران دارای عملکرد ضعیف در استان

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۲۵

معاون استاندار اردبیل گفت: فرمانداران دارای فعالیت‌های قابل قبول ابقا شده یا جابجا خواهند شد و فرمانداران دارای عملکرد ضعیف تغییر خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، علی نواداد در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: فرمانداران دارای فعالیت‌های قابل قبول ابقا شده و یا جابجا خواهند شد و فرمانداران دارای عملکرد ضعیف تغییر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین و دانش‌بنیان رضایت بخش است، افزود: آن چیزی که در جامعه به عنوان سئوال اساسی مطرح است این است که این تولیدات دارای بازار هستند یا نه؟ که خوشبختانه اکثریت آنها دارای بازار هستند.

نواداد ادامه داد: باید بتوانیم در جامعه از بانوان بی‌سرپرست و کارآفرین از لحاظ مادی و معنوی حمایت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به استفاده از بانوان در رده‌های مدیرتی استان اردبیل، تاکید دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت بانوان در رده‌های مدیریتی است و برنامه ما نیز در اردبیل با نگاه کیفی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد خوشبختانه مورد حمایت دولت هستند، گفت: در چهار سال اول دولت حمایت‌ها قابل ارائه بوده و در این دولت نیز ادامه خواهد داشت؛ چراکه از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می‌توانیم به نحو احسن در جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز