خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان زنجان تاکید کرد:

رانندگان برای تردد در جادهإ‌های استان تردد به تجهیزات زمستانی مجهز باشند

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۱۰

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تردد در جاده‌های کوهستانی زنجان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان امروز شنبه (30 دی) با بیان اینکه درحال حاضر بارش برف در محورهای زنجان- طارم و تهم – چورزق و محدوده کیلومتر 35 تا 45 آزادراه زنجان – قزوین مشاهده می‌شود، افزود: در سایر محورهای استان تردد به صورت عادی و روان درجریان است.

وی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز جهت تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف گیر، تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر با تلفن های 1816 و 141 از وضعیت جاده های استان اطلاع حاصل نمایند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: عوامل راهداری با تمام توان از شب گذشته نسبت به نمک پاشی و برفروبی در محورهای مواصلاتی استان اقدام کرده اند و با وجود بارش برف سنگین تردد در محورهای استان جریان دارد و انتظار می‌رود رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت لزوم قطعا علاوه بر زنجیرچرخ از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و ضمن رعایت همه نکات ایمنی از هرگونه شتاب در مسیر خودداری کنند.

وی از رانندگان و مسافران خواست: قبل از آغاز سفر علاوه بر کسب اطلاع از آخرین حالت راه های این استان همه نکات ایمنی متناسب با شرایط جوی موجود را مد نظر قرار داده و از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستیک ها، همراه داشتن زنجیر چرخ، وجود ضد یخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه شوی و... مطمئن شوید و از سرعت و سبقت غیرمجاز و در طول سفر هرگونه حرکات مخاطره آمیز اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز