خبرگزاری کار ایران

مدیركل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد:

تحقق هدف‌گذاری ساخت ۸۶ هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۴۹

در دولت نهم و دهم، ساخت ۸۶ هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان هدف گذاری شده بود که تا کنون بخشی از آن به مردم تحویل شده است.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۴۴ درصد مساکن مهر استان در قالب ۹۹ ساله و تفاهم نامه سه جانبه، ۴۲ درصد در قالب خودمالکین و ۱۴ درصد در قالب گروهی بوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان حافظ باباپور صبح امروز در هفتاد و ششمین جلسه شورای مسکن استان، با بیان این مطلب افزود: از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۲۰ واحد در شهر‌ها، ۳۹ هزار و ۹۱۰ واحد در روستا‌ها و ۳هزار و ۲۷۰ واحد در بافت فرسوده استان قرار دارد.

وی اظهار داشت: در مجموع تا کنون ۶۶ هزار و ۷۲۱ واحد مسکن مهر در سطح استان ساخته و به مردم تحویل شده است که از این تعداد ۲۵ هزار و ۷۲۹ واحد در شهر‌ها، ۳۸ هزار و ۳۹۲ واحد در روستا‌ها و ۲ هزار و ۶۰۰ واحد در بافت فرسوده قرار داشته است.

قائم مقام وزیر در استان با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۲۷۹ واحد مسکن مهر در استان در دست ساخت قرار دارد که ۱۰ هزار واحد آن از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و ۹ هزار واحد هم کلنگ زنی شده است.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: ۴۴ درصد مساکن مهر استان در قالب ۹۹ ساله و تفاهم نامه سه جانبه، ۴۲ درصد در قالب خودمالکین و ۱۴ درصد در قالب گروهی بوده است.

همچنین در این جلسه که به ریاست استاندار زنجان تشکیل شده بود، دکتر رئوفی‌نژاد با تأکید برادامه همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی دست اندر کار اجرای طرح مسکن مهر استان گفت: پاسخ به موقع، دقت، سرعت و تلاش بی‌وقفه از ویژگی‌های بر‌تر دستگاه‌های اجرایی دست اندر در استان بوده است که تا کنون موجب شده استان زنجان همواره جزو استان‌های بر‌تر و پیشرو در همه آیتم‌ها درسطح کشور باشد.

رئوفی‌نژاد با ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه دست اندرکاران مسکن مهر استان اظهار داشت: اتمام ساخت و تحویل واحد‌های باقیمانده و حل مشکلاتی از قبیل صدور اسناد و تقسیط تسهیلات بانکی واحد‌های تحویل داده شده از تعهدات دیگر ومهم پیش رویی است که باید مورد توجه مسئولین در استان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز