خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری البرز:

یک سوم جمعیت البرز در بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی زندگی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۴۵۴

معاون عمرانی استانداری البرز گفت: عمده تراکم جمعیتی استان با رقمی بالغ بر ۴۷۶ هزار نفر در هکتار و حدود یک سوم از جمعیت استان در بافت های فرسوده ناکارآمد و سکونتگاه های غیررسمی قرار دارد.

به گزارش ایلنا از کرج،خسرو ارتقایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در هفتمین جلسه ستاد بازآفرینی استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه ششم مشخص شده است که دولت چه وظایفی را در این زمینه عهده دار است در استان نیز باید در چارچوب مشخص تکلیف دستگاه ها در ستاد بازآفرینی بررسی و رصد شود.

ارتقایی افزود: تکالیف برنامه‌ششم توسعه برش استانی مشخص شود و با دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دبیر خانه ستاد با حضور نماینده استانداری امور شهری و شوراها در رابطه با شهرداری ها تفاهم نامه برای اجرای پروژه ها مبادله و جلسه ارائه شود تا پیشرفت پروژه ها را رصد کنیم. 

وی افزود: استان البرز طبق آخرین سرشماری سال ۹۵ با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و نرخ رشد مهاجرت ۳.۹ درصد رکورد بالاترین آمار مهاجرت را در سطح کشور از آن خود ساخته است.

معاون عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: عمده تراکم جمعیتی استان با رقمی بالغ بر ۴۷۶ هزار نفر در هکتار و حدود یک سوم از جمعیت استان در بافت های فرسوده ناکارآمد و سکونتگاه های غیررسمی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز