خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه عنوان کرد:

بودجه شهرداری ارومیه سال آینده افزایشی نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۹۸

شهردار ارومیه گفت: اولویت بودجه سال 97، ارتقای کیفیت زندگی شهروندی، توسعه حمل و نقل عمومی و اشتغال جوان با شعار اداره شهر توسط شهروندان است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، شهردار ارومیه در برنامه رادیویی از عدم افزایش بودجه شهرداری در سال آینده خبر داد و گفت: اولویت بودجه سال 97 ، ارتقای کیفیت زندگی شهروندی، توسعه حمل و نقل عمومی و اشتغال جوان با شعار اداره شهر توسط شهروندان و همچنین نگاه ویژه به ارتقای کیفیت پروژه هیا عمرانی ، فضای سبز و امورات فرهنگی بصورت محله محور است .

شهردار ارومیه با اشاره به بازار فروش محصولات کشاورزی استان به ویژه سیب و انگور، عنوان کرد: شهرداری ارومیه بزرگترین متولی فروش محصولات کشاورزی است و در این راستا پیگیر صادارات محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی است .

وی بیان کرد: برای توسعه صادارات محصولات کشاوری با هماهنگی صورت گرفته در کمیسیون کشاورزی نظر به ترانزیت هوایی محصولات  و صادرات آنها به کشورهای خارجی شد و همچنین در خصوص صادرات میوه های هسته دار، خرید 10 دستگاه کانتینر  یخچالدار  و راه اندازی دو کارخانه سورت و بسته بندی در دستور کار قرار گرفت.

حضرت پور با بیان اینکه مقوله صادرات محصولات کشاورزی در سایه تلاش و حمایتهای مسئولان استان و به ویژه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان‌غربی و مشارکت خود کشاورزان توسعه می‌یابد و تمامی اقدامات جهت رونق صنعت محصولات کشاورزی و به ویژه سیب استان و پیش بینی صادارت بیش از 100 هزار تن سیب در سال جاری  است .

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری ارومیه جهت ارتقای زندگی شهروندی،  توسعه حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: در این راستا ، 100 دستگاه اتوبوس درون شهری و 50 دستگاه ون جهت حمل و نقل مسافران در حاشیه شهر جهت خرید با شرکت ایران خودرو بصورت اقساطی عقد قرارداد شد.

وی با اعلام اینکه تا به امروز 70 درصد از بودجه شهرداری ارومیه تحقق یافته است،گفت: بودجه سال 97 شهرداری ارومیه  نسبت به سال گذشته آن افزایش نمی یابد اگرچه برخی ردیف های بودجه برای اجرای برخی پروژه ها  شاخص افزایش می یابد .

شهردار ارومیه از شهروندان و تمامی اشخاص حقوقی چون دانشگاه ها در خواست کرد که نظرات خود در خصوص ارتقای زندگی  شهروندی و توسعه شهر در زمان بودجه نویسی با واحد مطالبات  شهرداری ارومیه در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز