خبرگزاری کار ایران

جواد آقازاده خبر داد:

راه‌انداری مجتمع بهداشتی درمانی ویژه زنان در 4 نقطه ارومیه

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آذریایجان‌غربی گفت: در نظر داریم در 4 نقطه‌ ارومیه مجتمع بهداشتی‌درمانی ویژه زنان راه‌انداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، تقی کهوریان در چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان‌غربی که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: برای مقابله با بروز مشکلات اجتماعی و اقتصادی در سکونتگاه‌های غیررسمی باید با همه توان وارد شویم و اجازه ندهیم فقر شهری در این مناطق به طور فزاینده‌ای رشد یابد.

محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه هم در این جلسه با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در سکونتگاه‌های غیررسمی داشته باشیم، اضافه کرد: مدیریت‌شهری برای مقابله با این آسیب‌ها، ورزشگاه‌های محله‌ای در مناطق مختلف شهر ساخته که در بسیاری موارد مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: با احداث این ورزشگاه‌ها در مناطق محروم شهر، جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته می‌شود.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذریایجان‌غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در سکونتگاه‌های غیررسمی استان ادامه داد: در زمینه بهره‌مندی مردم این مناطق از خدمات بهداشتی درمانی، مجتمع بهداشتی درمانی برای ارائه خدمات به زنان در بخشی از حاشیه شهر ارومیه راه اندازی شده که ظرفیت پوشش 45 هزار نفر را دارد. در نظر داریم در چهار نقطه دیگر شهر ارومیه نیز مجتمع بهداشتی درمانی ویژه زنان راه انداری کنیم.

به گزارش ایلنا، بررسی، مطالعه و ساماندهی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله مباحث مورد بررسی قرار گرفته در این جلسه بود.

کد خبر : ۴۳۷۳۷۷