خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی مطرح کرد:

برنامه‌های دولت برای رفع تبعیض و نابرابری در کردستان/ باید در شرایط برابر کار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۷۱۷

وزیر کار از برنامه‌ها برای رفع تبعیض و نابرابری در استان کردستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان کردستان با اشاره به اینکه کردستان نباید شاهد نابرابری و تبعیض باشد، اظهارکرد: برنامه هایی برای رفع این نابرابری‌ها داریم. این استان دارای ظرفیت‌های ارزشمندی چون مرز گسترده است که به‌راحتی با بهره مندی از این بستر می‌توان اقدام به تولید و اشتغال کرد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کردستان بالاست و اعتقاد دارم سهم کردستان بیشتر از اینهاست و روزهای خوبی در انتظار این استان خواهد بود چون مسئولانی دغدغه‌ مند دارد.

وزیر کار متذکر شد: اگر کانون‌های توسعه شهری با اراده و دانش‌های مختلف در این استان همراه شود اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. البته باید در شرایط برابر کار کرد و از نظر تنوع قومی، همه اقوام را دید تا به توسعه همه ‌جانبه دست یافت.

وی افزود: نهادهای ملی و بین المللی با هدف توسعه صنعتی باید در کردستان ایجاد شود. اتاق‌های اصناف، صنعت و بازرگانی استان اقدام به تشکیل نهادهای ملی و بین المللی صنعتی در کردستان کنند. همچنین بودجه‌ریزی امسال عملیاتی است و ۲ برنامه مهم در بودجه امسال تاکید بر ایجاد اشتغال و رفع فقر مطلق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز