خبرگزاری کار ایران

معاون امداد جمعیت هلال‌احمر البرز خبرداد:

بیش از 1000 عملیات امدادی در یک ماه گذشته در البرز

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۳۰۹

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: امدادگران هلال احمر در یک ماه گذشته به 12853 نفر حادثه دیده امداد رسانی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، داود رجبی، اظهار کرد: طی 30 روز گذشته در مجموع 1000 مورد عملیات امدادی در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این حوادث 682 مورد جاده‌ای، 107 موردحضوری، 21 مورد مناسبتی، 14 مورد رودخانه ای، 45 مورد شهری، 82 مورد کوهستان، 23 مورد نیز صنعتی و کارگاهی و 14 مورد برف و کولاک و الباقی مربوط به دیگر حوادث بوده است.

رجبی افزود: در این حوادث 1006 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 770 نفر به بیمارستان انتقال داده شده و 236 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به شروع طرح زمستانه افزود: روزانه 70 نفر از نجاتگران و پرسنل آموزش دیده جهت ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی در سطح استان به صورت آماده باش در پایگاه های امداد و نجات بین شهری استان مستقر خواهند بود.

رجبی اضافه کرد: کلیه پایگاه ها در تمامی شعب آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافرین، در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز