خبرگزاری کار ایران

هاشم‌نژاد خبر داد:

برگزاری نشست توجیهی مربیان طرح دادرس مدارس ناحیه سه کرج

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۸۷۹

سرپرست جمعیت هلال‌احمر از برگزاری نشست توجیهی مربیان طرح دادرس مدارس ناحیه سه کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، فتح الله هاشم‌نژاد با بیان اینکه نشست توجیهی مربیان طرح دادرس مدارس ناحیه سه کرج با حضور مربیان ۲۸ مدرسه منتخب این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با رویکرد آشنایی مربیان با اهداف و اساسنامه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و وظایف سازمان جوانان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج آشنایی مربیان طرح دادرس با ساز و کارهای فعالیت کانون‌های دانش‌آموزی را یکی از مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر اعلام کرد و گفت: این نشست با عنوان (پای درس ماه) در راستای آشنایی فرهنگیان با نحوه فعالیت های دانش آموزی، کمک های اولیه و نحوه اجرای طرح دادرس در مدارس برگزار شد.

وی با بیان اینکه مربیان آموزشی در این نشست با نحوه تشکیل کانون‌های دانش‌آموزی و برگزاری انتخابات و تعیین ۵ نفر اعضای این کانون ها در مدارس، اطلاعات لازم را کسب کردند، افزود: با تشکیل کانون های دانش آموزی، دانش آموزان با فعالیت های هلال احمر و فعالیت های آن آشنا می شوند.

هاشم نژاد با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه بهتر طرح ملی دادرس در مدارس، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف طرح دادرس افزایش تاب آوری جامعه و ارائه کمک های اولیه و ایجاد مدرسه ای ایمن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز