خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز مطرح کرد:

کرج صدرنشین جدول نرخ تخلفات ساختمانی در کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۷۲۹

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز گفت: کرج در بین کلانشهرهای کشور بیشترین نرخ تخلفات ساختمانی را از آن خود کرده و ساخت سازهای بی رویه امنیت اقتصادی و روانی شهروندان را به مخاطره انداخته است.

به گزارش ایلنا از کرج، کوروش غفاری رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز در نشست با اعضای شورای شهر کرج  بر کاهش فرآیند زمانی رسیدگی به پرونده های ملکی در سازمان تاکید کرد.

وی با اظهار نگرانی از افزایش روند ساخت و سازهای غیر اصولی و بی‌رویه، گفت: کرج در بین کلانشهرهای کشور بیشترین نرخ تخلفات ساختمانی را از آن خود کرده و ساخت‌سازهای بی رویه امنیت اقتصادی و روانی شهروندان را به مخاطره انداخته است. 
 
رئیس سازمان نظام مهندسی خواستار ورود و دخالت حوزه قضایی استان برای مقابله و جلوگیری از تخلفات ساختمانی شد و تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود با همکاری شهرداری شورای شهر و دادگستری استان طرح پلمپ قضایی ساختمان های بی شناسنامه و قولنامه ای ساز در شهر کرج اجرا شود.
 
در پایان این نشست‌مقرر شد با همکاری‌شورای شهر سلسله‌همایش‌هایی به منظور آشنایی و آگاهی‌سازی سازندگان با مقررات ملی ساختمان و همچنین معرفی سازه های برتر شهر برگزار شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز