خبرگزاری کار ایران

شادی در گفت و گو با ایلنا:

آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت‌های بالایی در رشته قایقرانی است/کمبود امکانات داریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۵۶۹

محسن شادی گفت: قایقرانی به یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است.

محسن‌شادی قایقران 29 ساله تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی‌جاکارتا در مرداد ماه سال آینده گفت: تیم ملی قایقرانی تمرینات و اردوهای آماده سازی خود را آغاز کرده تا بتواند با قدرت در این مسابقات حضور یابد.

مشادی ابراز امیدواری کرد که با کسب نتایج مطلوب برای تیم ملی افتخار آفرین باشد زیرا این مسابقات‌فرصت مناسبی برای نشان‌دادن قدرت و ظرفیت قایقرانان آذربایجان غربی در سطح ملی و بین المللی به شمار می‌رود.

این ورزشکار روئینگ سوار که حدود 10 سال به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال کرده است، اظهار کرد: این ورزش را از سال 1386 آغاز کرده ام و با تلاش و پشتکار توانستم از همان سال عضو تیم ملی این رشته باشم.

وی حمایت های خانواده و انجام تمرین های سخت زیر نظر مربیان مجرب تیم ملی را رمز موفقیت خود عنوان کرد و افزود: قایقرانی یک رشته آرام بخش و مفرح است که به یک بخش جدایی ناپذیر زندگی من تبدیل شده که جدایی از آن برای من غیرممکن است.

شادی ادامه داد: آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت های بالایی در رشته قایقرانی است و می‌توان از این ظرفیت‌ها برای افزایش نمایندگان استان در تیم ملی استفاده کرد.

وی افزود: استعداد ورزشکاران این رشته در استان بسیار بالاست ولی مشکل اصلی، کمبود امکانات و نبودمکان مناسب برای تمرین برای پاروزنی در این رشته ورزشی است و مسئولان نسبت به سه سال قبل حمایت بهتری دارند ولی کافی نیست.

به گزارش میدان، محسن شادی اولین پاروزن ایرانی است که موفق به کسب مدال دریک مسابقهٔ قهرمانی جهان و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است.

شادی 2 طلا و یک نقره قهرمانی جهان، 2 طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، 2 طلا بازی های آسیایی و 2 بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز