خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

امینی: محسن شادی می‌تواند بهترین مدال را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۳۱

قایقرانان ما در ایران استاندارد ندارند و یکی از دلایل عقب افتادن آنها از رقیبان نداشتن استاندارد و پیست مناسب برای قایقرانی است.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانان ما در ایران استاندارد ندارند و یکی از دلایل عقب افتادن آنها از رقیبان نداشتن استاندارد و پیست مناسب برای قایقرانی است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا امینی پس از پایان مسابقات قایقرانان ایران در روز پنجم رقابت‌ها، گفت: قایقرانان ما نسبت به بازی‌های آسیایی کوانگژو عملکرد بهتری داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه قایقرانان ما در ایران استاندارد ندارند و یکی از دلایل عقب افتادن آنها از رقیبان نداشتن استاندارد و پیست مناسب برای قایقرانی است.

رئیس فدراسیون قایقرانی تأکید کرد: امیدوارم موفقیت قایقرانان ایران باعثشود پیست انزلی که برای احداثآن برنامه‌ریزی کرده‌اند، هرچه زودتر افتتاح شود. با توجه به تعدد مدال در قایقرانی، این رشته می‌تواند یکی از رشته‌های مدال‌آور ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک باشد.

امینی درباره ادامه بازی‌ها و شانس قایقرانان ایران گفت: تصورم این است در روئینگ بین یک و دو مدال دیگر می‌گیریم. در گوانگژو دو مدال کسب کردیم که اگر طبق پیش‌بینی‌ها عمل کنیم، عملکردمان قابل قبول بوده است. هرچند اعتقاد دارم تا به اینجا نیز خوب عمل کردیم.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت بانوان قایقران ایران در خصوص شانس محسن شادی برای کسب مدال طلا عنوان کرد: او شانس خوبی دارد و می‌تواند فردا بهترین مدال را کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز