خبرگزاری کار ایران

سرپرست امور بانوان استانداری ایلام؛

تلقی رایج از توانمندی مدیریتی زنان باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۷۹

سرپرست امور بانوان استانداری ایلام گفت: باید نگاه و تلقی جامعه نسبت به توانمندی زنان تغییر کند و فارغ از جنسیت بر اساس توان و تخصص آنان از این نیروی کار ارزشمند استفاده شود.

به گزارش ایلنا، مریم شادی‌وند سرپرست امور بانوان استانداری ایلام در نشست با بانوان ستادی استانداری اظهار کرد: زنان به عنوان نیمی از جامعه در شرایط کنونی در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی، هنری و ورزشی حضور فعال و چشمگیر دارند.
وی ادامه داد: زنان شاغل بهترین ساعات زندگی خود را در اداره و شرکت‌ها  در حال کار هستند و باید برای زندگی شخصی و تربیت فرزندان نیز وقت بگذارند.
وی افزود: مدیریت کردن چالش‌های زندگی یکی از ظرافت‌های خاص زنان است که می‌توانند با توجه به مسایل مختلف و استفاده از توانشان آن را  عملی کنند.
شادی وند گفت: زنان جامعه اکنون به سطح خوبی از آگاهی در بخش های مختلف رسیده اند و همین آگاهی آنان را کمک می کند تا بتوانند جایگاه خود را در جامعه ارتقا دهند.
وی اظهار کرد: امور بانوان استانداری به عنوان یکی از وظایف خود پیگیر مسایل و مشکلات بانوان استان در بخش های مختلف است و از همه افرادی که دارای ایده و طرح مناسبی برای ارتقای بانوان و بهبود وضعیت آنان هستند، استقبال می‌کند.

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی زنان استان خبر داد و گفت: امیدواریم  زنان توانمند و فرهیخته با ثبت اطلاعات خود در این بانک بیشتر توانمندی خود را معرفی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز