خبرگزاری کار ایران

بیانیه جمعیت توسعه و آزادی کرمان در محکومیت اقدام آمریکا

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۷۲

جمعیت توسعه و آزادی کرمان در محکومیت اقدام آمریکا در خصوص به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا از کرمان، در این پیام آمده است:

ملت شریف ایران

مردم استان کرمان

ترامپ رئیس جمهور متوهم آمریکا  که از زمان ورود به کاخ سفید، کوس فرعونیت می زند؛ در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده از این پس بیت المقدس قبله نخست مسلمین را به عنوان پایتخت  اسراییل غاصب برسمیت می شناشد.

این اقدام رییس جمهور آمریکا بار دیگر کاربرد استانداردهای دوگانه را در نظام بین الملل به نمایش گذاشت و نشان داد برخی قدرت ها چگونه در قبال مساله حقوق بشر، حق تعیین سرنوشت، آزادی بیان و... متناسب با خوی مستکبرانه خویش موضع گیری می کنند.

اکنون بر همه دولت ها و حرکت های اسلامی لازم است تا فارغ از اختلافات، مساله قدس را به عنوان دستور کار دایمی خویش مد نظر قرار داده و اجازه ندهند در کارزار اختلافات غبار فراموشی بر ماجرای فلسطین بنشیند.

آنچه در طول چند دهه گذشته بر قدس و فلسطین گذشته است، نادیده انگاشتن همه ارزش های بشری در قبال یک ملت تحت ستم است، لذا امروز مساله قدس تنها دفاع از یک ملت رنج کشیده و تحت ستم نیست بلکه دفاع از آزادی، آزادگی، انسانیت، اخلاق و حقوق انسان هاست.

جمعیت توسعه و آزادی کرمان همصدا با ملت ایران، امت اسلامی و موحدان و آزادیخواهان جهان این اقدام ننگین و شکست خورده را با صراحت  محکوم می کند و اعتقاد راسخ دارد ترامپ و هم پیمانان ستمکار او بزودی در دریای خشم آزادگان جهان و مردم مظلوم فلسطین غرق خواهند شد.

و سیعلمون الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز