خبرگزاری کار ایران

در سفر معاون حقوقی رئیس جمهور به کاشان؛

تفاهم‌نامه همکاری معاونت حقوقی رئیس جمهور و دانشگاه کاشان منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۵۹۷

با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در دانشگاه کاشان، تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت حقوقی رئیس جمهور و دانشگاه کاشان به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، رئیس دانشگاه کاشان گفت: این تفاهم نامه به منظور ضرورت برقراری ارتباط بین استادان و حقوقدانان در بررسی و تدوین پیش‌نویس لوایح و طرح‌ها، نقش تبیین مبانی حقوقی در تسهیل تصمیم‌گیری مراجع قانونگذاری و نظارتی و تضمین تداوم اجرای قوانین و به منظور استفاده از ظرفیت های تخصصی و پژوهشی یکدیگر منعقد شد.

عباس زراعت تبادل تجربیات و اطلاعات در زمینه پژوهش‌های حقوق، انجام نیاز سنجی پژوهشی در مورد موضوعات مورد علاقه دو طرف را از جمله موارد زمینه های همکاری این تفاهم نامه بیان کرد و افزود: با انعقاد این تفاهم نامه انجام نیازسنجی پژوهشی در مورد موضوعات مورد علاقه دو طرف، تعیین و اجرای پژوهش‌های حقوقی موردی و تعیین محورها ، سازماندهی و برگزاری کارگاه ها و همایش های مشترک انجام می شود.

وی حل مشکلات و اختلافات حقوقی دانشگاه با مراجع دولتی و رسمی، انجام بررسی های علمی و تحلیلی در زمینه مبانی حقوقی قوانین، لوایح و طرح ها و فراهم کردن دسترسی به آرشیو یکدیگر در صورت درخواست را از دیگر موارد همکاری این دو نهاد بیان کرد و گفت: با امضاء این تفاهم نامه، آموزش نحوه استفاده از سامانه ملی قوانین و مقررات به کارکنان و کارشناسان دانشگاه توسط معاونت حقوقی، دعوت از کارشناسان معاونت حقوقی برای حضور در جلسات بررسی موضوعات مطروحه در دانشگاه و تدوین و انتشار آثار و نیز آثار مشترک با قراردادن آنها بر روی وبگاه معاونت و دانشگاه انجام می پذیرد.

این تفاهم نامه در دو نسخه در چهار بند به امضاء دکتر الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور و دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان به امضاء رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز