خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کرمان:

نمایشگاه‌ها باید باعث توسعه صادرات شوند / لزوم استفاده اقتصادی از ثبت‌های جهانی استان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۴۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: باید نمایشگاه‌ها توجیه اقتصادی داشته باشند و در توسعه صادرات موثر باشند.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمدجواد فدائی در کارگروه توسعه صادرات استان کرمان گفت: باید نمایشگاه‌هائی که برگزار می گردد توجیه اقتصادی داشته باشند و در توسعه صادرات موثر باشند.

وی در خصوص راه‌اندازی سایت نمایشگاهی در سیرجان، اظهار کرد: اگر با راه‌اندازی این سایت نمایشگاهی صادرات سیرجان افزایش می‌یابد از راه اندازی این نمایشگاه استقبال می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان تولید و اشتغال را مرتبط با یکدیگر دانست و بیان کرد: لازمه افزایش تولید، داشتن بازارهای جدید است، بنابراین تنها راه افزایش تولید حضور در بازارهای جهانی است.

فدائی با تاکید بر اینکه باید نظر صادر کنندگان را در زمینه چگونگی افزایش صادرات داشته باشیم، تصریح کرد: کارگروه توسعه و صادرات استان برگزاری نمایشگاه‌هایی را تایید می‌کند که باعث توسعه صادرات شوند.

وی ادامه داد: ثبت جهانی شدن یک محصول یک افتخار است، اما در کنار آن باید به دنبال کسب منافع اقتصادی از این ظرفیت باشیم به‌گونه‌ای که صادرات آن محصول باعث توسعه صادرات شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز