خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه آزاد خبرداد:

ارائه تسهیلات پرداخت شهریه به دانشجویان زلزله‌زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۲۹

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از تخفیف، تقسیط و تاخیر در مهلت پرداخت شهریه برای دانشجویانی که در مناطق زلزله‌زده خسارت مالی دیده باشند، خبر داد.

 به گزارش ایلنا،حجت الاسلام ابراهیم کلانتری با ابراز تاسف از وقوع زلزله مرگبار در غرب کشور، اظهار داشت: رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاه، پیش از وقوع زلزله در استان کرمانشاه بر حمایت ویژه از دانشجویان مناطق محروم کشور تاکید کردند.

وی افزود: اکنون که زلزله در مناطق محروم اتفاق افتاده است، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد به درخواست‌های دانشجویانی که از لحاظ اقتصادی، مشکل برایشان به وجود آمده است، با نگاه مثبت رسیدگی می‌کند.
 
معاون‌فرهنگی و دانشجویی‌دانشگاه آزاد درباره درخواست دانشجویان این دانشگاه مناطق‌زلزله‌زده غرب کشور برای نقل و انتقال افزود: شرایط نقل و انتقال دانشجویان مشخص است. ممکن است موارد خاصی مطرح شود که با نگاه مثبت در کمیسیون مربوطه رسیدگی خواهد شد.
 
کلانتری ادامه داد: به فاصله کوتاهی از وقوع زلزله اخیر، تقریبا تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه واحدهای‌غرب کشور، با همه‌توان به یاری‌هموطنان آسیب‌دیده‌شتافتند و تا زمانی‌که‌نیاز باشد، کمک‌رسانی و پشتیبانی با هماهنگی مسئولان مربوط ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز