خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات به 40 روستای زلزله‌ زده کرمانشاه توسط شرکت شهرسالم تهران

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۷۷

تیم پزشکی شرکت شهر سالم وابسته به شهرداری تهران به 2500 نفر از زلزله‌زدگان مناطق روستایی استان کرمانشاه، خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم شهرداری تهران، حسن علی غفاری مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به  زلزله کرمانشاه، گفت:حوادث طبیعی عموما غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل اندازه‌گیری هستند . به همین جهت هیچگاه آمادگی نیروهای امدادی و مدیریت بحران نمی‌تواند به صورت صد در درصدی باشد، البته در کلانشهر تهران که روزانه با مسائل و مشکلات پیچیده و بحرانی درگیر است، وضعیت متفاوت است و نیروهای امدادی از آمادگی بالاتر و واکنش سریع تری برخوردار هستند.

وی همچنین افزود: شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز در نخستین روز پس از حادثه به همراه دیگر نیروهای امدادی شهرداری تهران 4 دستگاه آمبولانس، 3 پزشک فوریت‌های پزشکی، 8 تکنسین فوریت‌های پزشکی، 5 نفر نیروی پشتیبانی و 2 دستگاه خودروی پشتیبانی را در روز 22 آبان به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

همچنین این شرکت با ارسال داروهای موردنیاز در این نوع حوادث وهمچنین تامین داروهای بیمارهای مزمن طی هماهنگی با اورژانس در بخش دارویی نیز یاریگر زلزله زدگان بوده است.

 تیم پزشکی شهر سالم با حضور در روستاها اقدام به ارائه خدمات پزشکی کرد که در مجموع طی 4 روز استقرار به 40 روستا سرکشی و خدمات موردنیاز پزشکی را به 2500 نفر از زلزله زدگان ارائه و 8 مصدوم را نیز برای درمان به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب انتقال داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز