خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت از زلزله‌زدگان انجام گرفت؛

کمک یک میلیارد تومانی خیران کردستانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۰۶

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: خیران و مردم نوع دوست استان کردستان از طریق کمیته امداد در قالب کمک های جنسی بیش از یک میلیارد تومان به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کردند.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه ارزش این کمک‌ها بیش از یک میلیارد تومان است، افزود: این کمک‌ها تاکنون در قالب 70 دستگاه خودروی سبک و سنگین با همراهی تعدادی از خیران و فرهنگیان مدارس به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و روستاهای اطراف آن مناطق ارسال شده است.

وی بیان کرد: کمک های خیران و مردم نوع دوست استان کردستان بعد از جمع آوری توسط این نهاد در قالب بسته های تفکیک شده شامل مواد خوراکی، پوشاک، وسایل گرمایشی، پتو و چادر به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی در ادامه گفت: لازم به ذکر است که اولین و دومین مرحله از کمک های مردمی  روزهای سه شنبه و چهارشنبه ارسال و توسط امدادگران این نهاد به صورت مستقیم در روستاهای زلزله زده توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان افزود: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در سراسر استان و همچنین در روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نوع دوست کردستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز