خبرگزاری کار ایران

فرماندار قصرین‌شیرین در گفت‌وگو با ایلنا:

سومین‌روز بحران‌قطعی آب در قصرشیرین/اسکان مردم در سوله‌های سرپوشیده در صورت بارندگی

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۶۳

فرماندار قصرشیرین با اشاره به سومین روز بحران قطعی آب در این شهرستان،گفت: نیروهای شرکت آب و فاضلاب در تلاش هستند تا مشکل شکستگی خط انتقال آب این شهرستان را برطرف کنند.

فرامرز اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: با وجود گذشت 3 روز از حادثه زلزله استان کرمانشاه و واردشدن خسارت‌های جانی و مالی در این استان شهرستان قصرشیرین همچنان با مشکل قطعی آب روبرو است.

اکبری افزود: نیروهای شرکت آب و فاضلاب در تلاش‌هستند که هرچه سریع‌تر خطوط انتقال آب شهرستان قصرشیرین که بر اثر زلزله دچار شکستگی شده اند را ترمیم کنند.

وی در خصوص امدادرسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: عده ای از خیرین که از سایر به منطقه آمده اند در حال طبخ غذای گرم برای مردم هستند. همچنین مقداری اقلام غدایی و 3 هزار تخته چادر توسط نیروهای امدادی در بین مردم توزیع می شود.

فرماندار قصرشیرین تاکید کرد: هنوز پتو و والور برای مردم زلزله زده شهرستان قصرشیرین و روستاهای اطرافش بدست ما نرسیده است.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به سرمای هوا و پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای بارندگی اوایل هفته آینده اظهار داشت: در صورت بارندگی مردم حادثه دیده نگران نباشند و آن عده که مسکن های‌شان دچار آسیب جدی شده در سوله های سرپوشیده و ورزشگاه ها اسکان داده می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز