خبرگزاری کار ایران

فرماندار قصرشیرین به ایلنا خبرداد:

آب قصرشیرین هنوز قابل شرب نیست/ امیدواری به اسکان تمامی‌زلزله‌زدگان در چادرهای اضطراری

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۳۶

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه هنوز مشکل آب این شهرستان مرتفع نشده است، گفت: با گذشت دو روز از زلزله کرمانشاه هنوز آب این شهرستان قابل شرب نیست.

فرامرز اکبری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بر اثر زلزله 2 روز پیش در استان کردستان شبکه لوله‌کشی داخلی آب شبکه شهرستان قصرشیرین دچار شکستگی شد که این مشکل توسط کارشناسان مربوطه برطرف شده است.

اکبری افزود: آب شرب این شهرستان بدلیل شدت زمین لرزه هنوز گل آلود و غیرشفاف است و مقداری زمان لازم است تا این وضعیت به حالت عادی باز گردد.

 وی با اشاره به شرایط پس لرزه هایی که بعد از وقوع زلزله طی 2 شب گذشته در این شهرستان رخ داد، اظهار داشت: مردم به همین دلیل هنوز از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند و بدلیل ترس ناشی از این زلزله شب‌ها را بیرون از منازل خود به صبح می‌رسانند و حاضر نیستند با وضعیت فعلی در خانه های خود سکونت کنند.

فرماندار قصرشیرین در مورد وضعیت آبرسانی به زلزله زدگان افزود: در بین مردم شهرستان قصرشیرین آب به صورت بطری‌های بسته بندی و با تانکر توزیع می‌شود.

 اکبری عنوان کرد: بخشی از مردم این شهرستان با مقداری چادر که به این شهرستان امدادرسانی شده است اسکان داده شده اند و بخشی به صورت گروهی در چادرهای شخصی خود زندگی می‌کنند.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که تا پیش از فرارسیدن شب به تمامی مردم زلزله زده شهرستان قصر شیرین امدادرسانی کنیم و آنها را در چادرهای اضطراری اسکان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز