خبرگزاری کار ایران

به دنبال انصراف شهردار منتخب همدان؛

نمایندگان شورای‌شهر کار انتخاب شهردار را از صفر آغاز خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۶۴

اعضای شورای‌شهر همدان در جلسه‌ای ضمن موافقت با استعفای حسین مرادی٬ روند انتخاب شهردار جدید را پس از گذشت ۶ ماه از انتخابات شورای‌شهر پنجم٬ دوباره از سر گرفتند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه حسین مرادی شهردار منتخب که چندی پیش به اتفاق آرا اعضای شورای‌شهر از میان گزینه‌های موجود انتخاب شده بود، پس از ارائه درخواست استعفاء، بیان کرد: متاسفانه به‌علت کسالت همسرم قادر به پذیرش این سمت نخواهم بود و از مردم همدان و اعضای شورای‌شهر درخواست دارم عذر من را پذیرا باشند.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر استعفا به دلیل تخلفات مالی گفت: اگر پرونده‌های تخلفات مالی داشتم هرگز موفق به اخذ مقامی در سطح ارشد در شهرداری‌تهران نمی‌شدم. هرگز دنبال مقام نبوده‌ام و خدمت در شهرداری همدان یا تهران برایم تفاوتی ندارد.

در ادامه این جلسه، ابراهیم مولوی رئیس شورای‌شهر همدان ضمن پذیرش استعفای مرادی گفت: انتخاب آقای مرادی مبتنی بر اعتمادی دو سویه بین اعضای شورا و ایشان بود و حالا نیز این خسران دو سویه است. شورای شهر همدان روند انتخاب شهردار را با بررسی گزینه‌های موجود از سر خواهد گرفت. 

ابراهیم مولوی با رد برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتخاب محمدرضا محمدی که توسط شورا پس از حسین مرادی اکثریت آرای اعضا را دریافت کرده بود، بیان کرد: روند انتخاب شهردار دوباره از نقطه صفر آغاز خواهد شد و شورا با بررسی گزینه‌های موجود و اجماع نظرات، شهردار جدیدی انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز