خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

رشد فعالیت‌های تجاری و گردشگری با همکاری نیروی انتظامی و منطقه آزاد چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۶۲

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت‌های‌تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سردار"محمد قنبری" در دیدار با "کردی" مدیرعامل‌منطقه آزادچابهار، اظهار داشت: منطقه آزادچابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی‌کشور از لحاظ موقعیت‌جغرافیایی، اقتصادی و گردشگری یک منطقه مهم و تجاری است و در توسعه اقتصادی و گردشگری استان نقش مهمی ایفا می‌کند. 

وی لزوم توجه به این منطقه را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان چابهار، شاهد برقراری نظم، امنیت و آرامش مثال زدنی در سطح این منطقه هستیم. 

 این مقام ارشد انتظامی به تعامل بسیار خوب و سازنده نیروی انتظامی و منطقه آزاد اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود از همکاری خوب مدیر عامل منطقه آزاد با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد. 

در ادامه این دیدار"کردی" مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، گفت: با امنیت بوجود آمده که حاصل تلاش‌های نیروی انتظامی استان است، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تمایل بیشتری جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه پیدا کرده اند. 

وی افزود: از زمانی که استان به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است، شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی زیادی به استان و به ویژه به بندر تفریحی و گردشگری چابهار بوده ایم. 

"کردی" در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد:کارکنان نیروی انتظامی همیشه دوشادوش کارکنان منطقه آزاد چابهار جهت برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت این منطقه تلاش کرده اند و این تلاش جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز